tirsdag 24. mars 2009

Hjemme med sykt barn

Jonathan ble syk i helgen og er fortsatt syk. Feber, oppkast og snørrete. I går var han helt slått ut, lå bare rett ut på en dyne på gulvet. Fikk litt febernedsettende, så ble det litt bedre. I dag er han også litt bedre, har spist litt og ikke kastet opp igjen. Nå sover han så da benytter jeg sjansen til å gjøre litt div: blogge, vaske klær og rydde.Må få tid til litt hobby ting også. spisestua ser sånn ut om dagen, strikker fortsatt kroner på bestilling. Har solgt ca 25 stk



Her er utbyttet etter lørdagens scrappemesse på Exporama. Brukte en del penger....he he. Kjøpte meg et alfabet til utstansermaskinen, og mappe til de:-) Pluss en del andre pyntesaker. Det var veldig gøy å kikke/shoppe så mye krimskrams.


Kanskje får jeg tid til å sette meg ned å scrappe litt også. Blir ikke så mye tid til det som jeg kunne ønske.
Jonathan lekte litt på rommet sitt før han la seg, sånn at jeg fikk tatt noen bilder til bloggingen:-)


Ha en fin solfylt tirsdag:-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

God bedring, lille kosegutt.
Vi treffes vel snart.

Unknown sa...

God bedring Jonathan. Stooor klem fra tante L :)

Du fikk shoppa bra mye du også... hadde du penger igjen til en brus på veien hjem... eller? hehehe Skal ikke si noe jeg, var ikke mange kronene igjen her heller, men hva gjør vel det når man får med seg masse fint hjem, nå må vi møtes snart å scrappe :)