lørdag 5. desember 2009

Kjøpe kjøpe


Det er så mye jeg har lyst til å kjøpe til huset om dagen, ikke alt jeg kan kjøpe, men jammen er det ikke noe som er med i bilen på vei hjem.....til Thomas sin store fortvilelse. Er vel ikke alt han synes er like nyttig, men han synes det blir fint da.

Kjøpe denne kurven i går. til å ha leker i, i stua. Blir en del leker rundt omkring, men når barna er i seng synes jeg det er deilig å få ryddet det bort.


Denne kassa fant jeg i skuret vårt ute. Mye rart der, men ikke så mye å ta vare på tror jeg.
Puttet strikkesakene mine i den. Jeg ønsker meg en kiste til å ha alt strikke/hekle saker i.

Denne tavla kjøpte jeg i dag. Var på Ski storsenter og kom over en butikk som het Sanselig. der var det mye fint. Den har vært der en stund, men nå hadde de åpnet en butikk til, for desember mnd bare.

Falt i smak for både meg og barna.

Liker ikke å legge ut bilder av kjøkkenet sånn det ser ut, men trøster meg med at det blir veldig bra til slutt.

Kjøpte denne adventsstaken på Kremmerhuset i Moss når jeg var der for å kjøpe kalender til Jonathan.

Dette hjerte til å ha telys i kjøpte jeg i sverige på søndag.

Skulle nok ha vunnet i lotto, da kunne jeg ha shoppet da:-)

1 kommentar:

Linn sa...

Hei Hei Yvonne =)

Kjenner igjen det ønske om å vinne i lotto, er så mye fint som man aldri kommer til å kunne kjøpe =( Men somregel har man ikke plass heller, hehe får tenke slik =)

Veldig fint er det ihvertfall hos dere. Håper dere får en kjempe fin jul, med masse god mat =)

Mvh Linn