onsdag 24. februar 2010

Syk


Denne gangen er det jeg som er syk. Etter over 11 år i barnehage, så har jeg blitt imun mot det meste, men ikke nå. Skulle vel egentlig bare mangle så mye som har gått nå. Våknet og var kjempe kvalm. Thomas er på kurs i oslo i 3 dager, så jeg var nødt til å stå opp og levere gutta. Fikk ordnet sånn at mamma henta gutta og tok de med seg til middag, så kom hun hjem med de til leggetid. Det var veldig deilig sånn at jeg kunne dra hjem å legge meg. Lite praktisk å bo i Vestby nå, men det blir det en endring på:-)


Sov i flere timer når jeg kom hjem, og det var deilig, selvom jeg frøs en del. Har ikke blitt noe bedre utover dagen. Kvalm men ikke kastet opp, vondt i magen og feber'n har kommet krypende. Ligger på sofaen under dyne med ovnen på fullt, og fryser fremdeles.
får se ferdig stafetten før jeg kryper til sengs.

Håper på en bedre dag i morgen.
Det positive med dette er vel at det er en liten hjelp til å få vekta til å gå nedover....har spist et knekkebrød på en hel dag.

6 kommentarer:

Cila sa...

God bedring storesøster <3 Glad i deg :)

Yvonne sa...

Takk takk. Håper på en bedre dag i morgen. Glad i deg også:-)

Tante Berit sa...

Vi er også glad i deg og ønsker deg riktig god bedring Yvonne. Tvi tvi til en bedre dag i morgen. Klem fra Tante Berit og Onkel Bjørn :-)

Yvonne sa...

Tusen takk. Litt bedre i dag. Feber'n har nok gitt seg. Men jeg våknet kl 03.30 av at Jonathan hadde kastet opp i senga si. Så jeg har bare sovet bittelitt etter det. Kastet opp 4 ganger til etter det.

Så jeg må nok bare bli frisk. Godt Thomas kommer hjem i ettermiddag.

Glad i dere også:-)

Tante Berit sa...

Uff så uheldig dere er Yvonne. Vi sender god bedringstanker og klemmer og håper det går fort over. Klem fra oss i Fjerdingby :-)

Unknown sa...

ÅÅåå, huff nå syns jeg syns på deg. Så typisk at Thomas skulle være bortreist den ene dagen du er syk og i tillegg blir Jonathan syk også! Masse god bedring til dere begge to . Stor klem:)