lørdag 5. februar 2011

Helg

Deilig med helg, og kunne nyte sjokolade!! Jeg er flink i ukedagene nå(har bare vært det den uka som har vært nå da, men den første uka er værst synes jeg) Så sjokoladen smaker ekstra godt når man har lov:-) 

I går når planleggingsdagen var over, startet helgen for alvor. Jeg og smågutta lagde taco (Thomas jobba), spiste snop og koste oss med litt hobbysaker, jonathan koste seg med film:-)
Mio broderte litt på et bilde han fikk for en stund siden.

 Mio ville ta bilde av mor også.
 Og så sydde Mio et hjerte som han vil gi til Jannicke i Aremark, for hun liker sånt, sa han:-)
 I dag har jeg og gutta vært på Vinterbro, for mor skulle kjøpe seg rokkering! 149,- og super lett å rokke med. Alle får det til (utenom deg da Glenn.....) Rokkeringen veier 1,2 kg og det kjennes skikkelig i magen når man rokker med den. Spent på om den gir restultater.
 Vi har vært en tur ute i dag også. Jeg har måkt hele trampolina og plattingen på utsiden." Den som venter på våren, den må ta i et tak for å få vekk snøen" 
 Jonathan oppi lekekassa. Det var ikke så enkelt å få lekt men.....
 SE, det er gress:-)
Forsatt god helg til dere.
Vi får besøk av Line og Magne, og skal spise hjemmelaget pizza:-)

1 kommentar:

Unknown sa...

Så flink Mio er, så koselig når man kan kose seg med hobbysaker sammen med ungene :)