onsdag 20. juni 2007

Hei hei dere som følger med på bloggen min. Nå har det gått litt for lang tid mellom hver gang det kommer nye innlegg, eller hva??? Skal prøve å skjerpe meg:-)
Noe av det som har skjedd siste uka:
- Mio har hatt betennelse i et skrubbsår på lilletåa, og gått på en skikkelig hestekur med antibiotika.
-Vi har vært i bursdag til Michael, med masse gode kaker og mye moro:-)
- Rydda, vaska, spist og sovet....det vanelige greiene.
- Shopping har jeg også fått tid til...he he Kjøpt meg tights og tunikaer, en mote som passer meg supert nå:-) Har kjøpt noen sommerklær til Mio også, så nå er han så kul så. Pleier ikke å bli så mye på Thomas når jeg shopper, men en T-skjorte og en singlet fikk han. (og så har han jo bursdag snart da)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har vært litt "treg" nå ja, men håper det går over. Gleder oss til bursdagslag i morgen. Håper Thomas på myke/harde pakker eller knitrende sedler ?