tirsdag 7. august 2007

Produksjonen er i gang:-)

Jeg har perioder hvor jeg strikker en del, og nå er jeg der igjen... Har en del vesker som jeg selger. Prisene er rundt 200-400 kr. Har bilde av hver enkelt veske hvis det er noen som vil se nærmere. Si fra hvis det er noen som ser noe de liker. Lager også sitteunderlag. De er veldig gode å sitte på, og varmer godt for stumpen. Kjempefine for barn å ha i sekken på skolen eller barnehagen, eller å ha med seg på fotballkamp. eller selvfølgelig hvor dere måtte ønske. Alle tingene er strikket i ull og tovet.



1 kommentar:

Anonym sa...

Kjempefine ting du lager,nå fikk jeg også lyst å sette meg ned å strikke litt, veldig smarte de sitteunderlagene:)får håpe det begynner å regne litt så jeg har unskyldning for å IKKE male terassen i dag... hehe!
(er forresten på nett igjen, veldig deilig)