onsdag 2. juli 2008

I did it again


6 kommentarer:

Anonym sa...

er du syk... haha! :)

Anonym sa...

ja:-) Eller så er det det at jeg ikke føler meg veldig vel lenger...hehe is og vafler har satt sine spor:-(

Anonym sa...

Her var det kommet masse flotte bilder. Det var så koselig å se dere alle sammen i går. Jeg og tante Tove storkoste oss med en Drøbakstur. Vi rakk også en liten shoppingtur med Mette og Cila på vinterbro :-) Så kjempefint det har blitt ute hos dere. Tydelig at dere alle har grønne fingre. Ikke løp for mye Yvonne, du må ikke bli helt borte heller vet du :-) Ha en kjempefin dag alle sammen. Klem tante Berit

Anonym sa...

Jo takk for i går. Koselig at dere kommer på besøk. Ikke så ofte vi er hos dere, kan vel ikke huske sist.Det er altfor dårlig av oss.

Har nok fått mer grønne fingre nå som vi har fått eget hus å ordne med.Det er ganske gøy.

Jeg får nok løpe en stund til, blir nok ikke borte med det første...he he Må prøve å få magen tilbake i form.

Anonym sa...

Drit a!!! Gidder ikke vise meg i bikini (dersom været tillater det) sammen med deg i Sverige dersom du skal holde på sånn her. Setter oss andre i dårlig lys! ;)

Anonym sa...

Er nok ikke klar for bikini den 15 jeg, Det er helt sikkert. Vi får stå sammen....he he