mandag 15. september 2008

lunch

Etter at barna var levert i barnehagen i dag var det klart for lunch hos Mariell. Jeg begynner å jobbe på onsdag, så hun ville samle jentene til lunch før jeg begynner på jobb. Det var koselig. Kommer til å savne det masse. men gleder meg faktisk til å begynne på jobb igjen, bortsett fra at jeg ikke er helt sikker på hvordan jeg skal klare å komme meg på jobb til kl 07.00 med det som skal ordnes med to barn... men det blir vel en rutine det også!Barbro, Noah, Jeanette, Adina og Julian var også der. Det var veldig koselig.
Adina ser dere under trappa. Lekte så fint at man nesten glemmer at hun er der...he heNoah og Barbro
Julian.



4 kommentarer:

Unknown sa...

Det var veldig koselig at dere ville komme :) Må si jeg syns det er trist at du skal begynne å jobbe allerede nå. Det har jo vært så koselig å gå hjemme samtidig. Hvem skal være meg på kafe og minnehjørnet nå da..? tihi
Kanskje jeg får gjort noen av de planene jeg har her i heimen, det er jo også greit, men langt ifra like morsomt.. hehe Lykke til med jobben. Klem :)

Anonym sa...

Jeg har noen tips til hvordan morningen kan planlegges m/to barn, påkledning, frokost/smøring av mat før dere skal på jobb til klokken 07.00. Vi kan ta en prat en dag :-) Godt at du ikke starter opp kl. 07.00 hver dag da.
Til Mariell : Cila blir gjerne med til Minnehjørnet.

Anonym sa...

ja dagene må nok planlegges mer. Det meste må gjøres kvelden i forveien, så får vi stå opp og kle på Og dra.

Anonym sa...

Hei! Hvordan har det vært på jobb i dag? Litt deilig å komme i gang igjen? Jo mer man gjør klar kvelden i forveien jo bedre.. Vi har jo bare Vilde, men har vært "alenemamma" ett par dager nå, og det kvever litt planlegging i forhold til Hedda og sånn. Men, utrolig hva man får til for det! :)