mandag 9. februar 2009

Bergen

I helgen har jeg vært på seminar i Bergen, med jobben.

Dette er hotell rommet jeg bodde på. Helt fantastisk fint, men ikke så praktisk for de som bodde 2 og 2. Det var glass vindu rett inn på badet, ikke så gøy når man skal dusje eller på do.... Jeg bodde alene så da var det helt ok.Utsikten fra rommet mitt var det ingenting å si på. Så rett ut på flyplassen, synes det var gøy å se fly som landet og tok av rett utenfor vinduet. Det var så lydisolert at det ikke var noe særlig støy.Når seminaret var ferdig på lørdag kveld dro jeg og Beate til Carina (min kusine for di som ikke vet det) Det var kjempekoselig å se hvor de bor, og å hilse på de alle 4. Vi var en tur ute i Bergen by på lørdagskvelden, så overnattet vi hos carina. Søndag var vi ute og akte med småguttene:-) Store og små hadde det gøy.

Måtte bare beskjære dette bildet, for å få frem ansiktene bedre. en fin familie på 4 som koser seg i finværet. Fredrik synes det var kjempegøy å ake- selv om han bare er 14 mnd.



Tusen takk for et koselig opphold på Sotra.


Vi får ta med oss barna og komme snart igjen.

2 kommentarer:

Vampires cave sa...

Koselig i bergen ja. Må nok ta oss en tur snart igjen vi også:)

Så fint hotellrom.Greit å være alene der ja;)

Anonym sa...

hei hei.det var veldig koselig å ha besøk av dere.hele fam er hjertelig velkommen når som helst.så fine bildene ble da:))) nå er det enda mer snø her..kommer nesten ikke opp med bilen og eirik kjørte ut på vei ned til bhg med andreas...ikke voldsomt da,men havnet litt nedi en grøft..så mye snø har det ikke vert her så lenge jeg har bodd her..kjempe gøy!!:))