søndag 5. juli 2009

Bomtur!!!!!!!

Det har vært en tragisk søndagstur til Sverige i dag. Hadde gledet meg til å få shoppa litt, skulle ha noen småting på Panduro+ at jeg hadde vel funnet noe annet fint også kan jeg tenke meg. Men sånn gikk det ikke!!!!!!

Ved avkjøringen fra motorveien og inn mot Nordbysenteret begynte køen.....Vi bremset ned, men det gjorde ikke bilen bak oss.....Det smalt i rompa på oss! Ble ikke så mye synelige skader på vår bil pga hengerfeste, men det gjorde det på den andre bilen.Han fikk seg en god trøkk foran. Vi skal få sett nærmere på bilen vår i morgen, kan jo være noe som har fått seg en trøkk under ved hengerfeste. Det smalt ganske bra. Godt det gikk bra med oss alle. Vi hadde 3 barn i baksete. Var på vei for å levere Ruben.
Så kjørete vi videre til Nordby, der var det fulstendig kaos. Etter å endelig ha funnet seg en parkeringsplass, så skulle vi finne mat, men det var døfødt......Gikk videre for å kikke litt, men med sulten mage, og sulten barn så funka ikke det. Vi bestemte oss for å dra til Strømstad for å spise der. Jeg og Mio gikk innom Godis butikken imens Thomas gikk til bilen. Laaaaange køer for å komme seg ut også. Vi satt over 1 time for å komme oss ut fra Nordby, så da bestemte vi oss for å dra hjemover. Spiste mat i Sarpsborg istedenfor vi.Kroppen min blir "syk" av å ikke få shoppa når den er innstilt på det, så var ikke helt i humør når vi dro hjem. Jeg får kose meg med godis, så får jeg dra på Skisenteret i morgen.Det hjelper litt med godis og fotball på tv. Ikke Rosenborg, men gøy med fotball fordet.Og så har jeg et hekleprosjekt på gang. Skal hekle en babyball til en som fikk barn for under en uke siden. (håper ikke hun er inne her å ser.....)Tror den blir veldig søt. Mariell meldte seg inn i en hobbyklubb og fikk mange fine hekleting, og 2 fine bøker. Der fant hun denne oppskriften. Jeg meldte meg inn også, så jeg får nok min pakke i morgen......he he




Nå har vi ferie i 3 uker, det skal bli deilig. Håper finværet kommer tilbake.

God sommer alle sammen.

2 kommentarer:

Tante Berit sa...

Oi Oi det var bra det gikk så fint med dere. Ikke noe gøy når sånt skjer. Håper det ikke er så mye skader på bilen deres da, lurt å få sjekket det. Ønsker dere alle en kjempefin ferie. Håper du får en fin shoppingtur i morgen Yvonne, shopping er viktig :-) Klem Tante Berit.

Yvonne sa...

yes shopping er viktig for kropp og sjel....he he
Riktig god ferie til dere også:-)