mandag 7. juni 2010

Norwegian Outlet

Jeg og gutta tok en tur opp til den nye Outlet'n etter middag i dag. vi prøvde å dra opp dit på åpningsdagen, men snudde fort. Vi var ikke klar over at det åpnet kl 19 den dagen, så vi var der kl 18.30 og da var det allerede fullt opp med folk overalt, så vi snudde.
Men i dag tok vi turen, og jeg ble veldig positivt overrasket. Mange fine butikker, og veldig fine priser på det jeg kikket på. Alene med to barn, så sier det seg selv at jeg ikke fikk kikket så mye som jeg kunne ønske, men vi kosa oss veldig alle sammen faktisk. Mio fikk singlet og fotballsko, og var superstolt. vi kjøpe et par gaver som jeg ikke skal nevne mer om her, og det blir nok flere gaver herifra før selskap til helgen:-) og så ble det en Helly Hansen t-skjorte på meg for  senteret stengte. 
Annbefales å ta en tur å kikke.

Ingen kommentarer: