onsdag 29. september 2010

Jonathan 3 år

På mandag ble Jonathan 3 år. Det var helt sprøtt at det var 3 år siden jeg våknet kl 05.30 om morningen at vannet gikk. Gikk i dusjen, ringte sykehuset, fikk beskjed om å komme i 9-10 tiden. Så kom riene! Da skjønte jeg at her kommer det til å gå fort. Ropte til Thomas at han måtte forte seg og ordne Mio. Vi kjørte han til Mormor, så gikk turen radig til Fredrikstad.  Hadde ca 5 cm når jeg kom inn, fikk litt info og så gikk jordmor av vakt. Imens vi ventet på ny jordmor så fikk jeg 2 skikkelige rietak, og så følte jeg at jeg måtte presse. Thomas ringte i bjella for å få inn proffhjelp...he he. Ny jordmor kom og skjekket meg, og nå var det full åpning. Jeg ble geleidet over i et badekar i et annet rom. (jeg hadde ønsket det, men trodde at her gikk det så fort, men de hadde fylt opp til meg, og var veldig opptatt jeg skulle få det som jeg ville) Press- press og Jonathan ble født 07.59.  Jeg hadde så mye energi etterpå, kroppen fikk ikke tid til å bli sliten, så jeg var mer gira tror jeg.

Ja nå fikk dere hele fødselshistorien:-) 
Jonathan fikk tohjulsykkel, noe som var veldig stas, og han fikk en film av Mio som han hadde pakket inn selv, så flink storebror:-)

Etter jobb dro jeg og gutta til Vinterbro, gutta valgte å spise på Burgerking. (Thomas jobba sent)
Etter litt mat, dro vi hjem og hentet syklene, så ut å sykle på en stor plass i nærheten. Det var veldig stas for begge to. Avsluttet kvelden med ny film og en skål med jordbær, druer og mandariner:-)

Vi skal feire begge gutta til søndag med masse familie:-)


2 kommentarer:

Guttemamma sa...

God morgen og tusen takk for hilsen på bloggenmin!! Visste ikke at du også holdt på..:-)Har kost meg her inne nå!!
Jeg har fri i dag, vasker hus og skal sy endel vimpelbestillinger, moro!!
klem og grattis med minstemann også♥

Yvonne sa...

Jeg er hjemme med syk minstemann, så vi koser oss med frokost, tegnefilm og blogger:-)
Holder på å finne frem vintertøy, og finne ut hva vi trenger nytt, så jeg får hive meg i det snart. Ha en super fridag.
Vi sees.
Klem