torsdag 18. november 2010

Snart helg

Snart helg og mange planer i hodet:-) Skal få strikket endel, så jeg henger med i bestillingene. Lørdagen skal jeg på jente shopping i Oslo med mamma, Mariell og Cecilie. Det gleder jeg meg veldig til. Skal bli så deilig med en hel dag med titting i butikker, og frokost, lunch og middag....he he

Har også en plan i hode om å få fikset ferdig stolene jeg fikk på finn.no

 Leter etter noe stilig stoff til å trekke om stolene med. Syntes dette kjøkkenhådkle passet supert, men de hadde bare dette ene igjen, og de har ikke fått inn flere ennå, så da lurer jeg på om jeg må finne noe annet.
Fint med noen tips til stoff. Har kjøpt lin stoff i litt mørkere beige enn det på bilde, men vil gjerne finne noe som setter prikken over i'n. Kanskje finner jeg noe i oslo på lørdag.

Ingen kommentarer: