mandag 23. mai 2011

kommer sterkere tilbake.

Hei igjen. 
Nå er det veldig lenge siden jeg har blogget, og det har sin grunn. Påsken ble ikke helt som jeg hadde tenkt, og jeg og Thomas går hvert til vårt. Det har vært en veldig vanskelig tid, men det begynner å gå seg til sakte men sikkert. Heldigvis var vi godt igang med salget av huset, og nå er vi enda nærmere. Første visning var på søndag og det var mye mennesker. 7 stk skrev seg på lista og flere var veldig intressert. Så nå er det bare å vente i spenning. Vet ikke hvor mye jeg kommer til å blogge fremover, men følte for å legge inn et innlegg med en liten kortverson av hva som har skjedd.

Det viktigste er at jeg har gutta mine og at de har det bra:-)

7 kommentarer:

Unknown sa...

Desverre går ikke alltid ting som man hadde tenkt seg og det er veldig trist det som har skjedd. På den annen side er jeg sikker på at med tiden kommer du og gullguttene til å få det fantastisk, det er en mening med alt.
Vi er her for deg, stoooor klem :)

Yvonne sa...

Takk:-)det varmer <3

Tante Berit sa...

Veldig trist Yvonne men du er ei flott og sterk jente som vil klare dette kjempefint. Gutta er heldige som har en så fantastisk mamma. Du har en stor familie rundt deg som ønsker deg og gutta dine alt godt. Sier som Mariell vi er her for deg. Stor varm klem fra oss i Fjerdinby
ps. Lykke til med hus salget

Tonje sa...

Stor klem herfra også! Det ordner seg alltid for snille jenter vet du :)

Vampires cave sa...

Vet akkurat hvordan du har det nå. Men som mariell sier er jeg sikker på at det er en mening med allt,samma hvor kjipt det er. Tenker på deg. Husk det ordner seg for snille jenter <3 stoor klem

Guttemamma sa...

Varm klem♥

Yvonne sa...

Takk alle sammen<3 Godt å ha familie og gode venner rundt seg.