søndag 25. mai 2008

Fest og moro

I går kveld var vi en tur ute sammen med Kenneth og Mariell, og Kim og Tonje. Spiste og koste oss på Miramar,og hadde en kjempe hyggelig og morsom kveld. Det var første gang på evigheter jeg var ute og drakk alkohol. Kan si jeg merket det, skulle ikke så mye til før jeg kjente det i hodet...


Åse fra jobben til Thomas var også ute. Hun er alltid like blid.
Bojar ble med å festet når han var ferdig på jobb.
Koser oss med en god drink. Ble vel kansje ikke bare en drink...
Bildene som ble tatt etter det her er kanskje ikke noe å legge ut på nett!! Vi hadde det gøy da:-)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hvordan er formen i dag... hehe
Det var veldig hyggelig ute ja, men skjønner vi gikk glipp av mye morro som dro så tidlig hjem. Håper det ikke blir så altforlenge til vi også kan være med å ta en liten fest:)

Yvonne sa...

Formen har vært overraskende bra. Har kjent det godt på kroppen at jeg var ute i går, men kunne ikke regne med noe annet.
Skjønner at dere dro tidlig, dere har litt å lade opp til. Blir spennende å høre hva de sier på sykehuset i morgen. Jeg er spent. Kanskje kommer jentene denne uka.-)
Vi får ta en fest sammen når jentene blir noen måneder. Det blir gøy.

Anonym sa...

Takk for lørdagen! Hadde det kjempemoro, blir moro når dere får vært med også Mariell!
Lykke til på kontroll i dag :)