fredag 26. desember 2008

Julaften

Vi feiret julaften hos pappa'n til Thomas i Aremark. Det var veldig koselig. En stille og rolig feiring med MASSE gaver. Gutta og oldefar ser etter julenissen


Han kom i år også. Vi hadde nok vært snille alle sammen.




Jonathan åpnet et par gaver, så gikk han å la seg. Det var over leggetid, og han skjønte ikke så mye av det allikevel. Ble veldig glad for de to gavene han åpnet.




Mio var ivrig, og hjalp også oss andre med å åpne gavene våres. Her får Mio ski. Ikke så greit å bruke nå, men det kommer vel mer snø får vi håpe.


Til slutt orket ikke Mio å åpne flere gaver. Han hadde vondt i fingerne og var trøtt. Sovnet på sofaen etter å ha lekt litt.






Se hva jeg fikk til jul av Thomas. Ekstra blitz til kamera. Jeg ble superglad. Det er noe jeg hadde ønsket meg veldig, men trodde ikke jeg fikk det til jul, koster over 2000 kr. Hadde satt det på ønskelisten til 30 årsdagen min i april. Men så snill mann jeg har, så fikk jeg det til jul:-) jippi.


Ingen kommentarer: