søndag 22. februar 2009

Hei hei

Endelig tilbake igjen!! Vi har ikke hatt nett siden sist jeg blogget, og det er rimelig frustrerende. Har ikke fått blogget, eller værst er det vel at jeg ikke har fått fulgt med på alle de andre bloggene. Henger liksom ikke helt med....he he det er rart hvor avhengig man blir!
Men nå er jeg hjemme hos mamma og låner nett:-)
Jeg, Mio og Cecilie har gått på ski på golfbanen i dag. Fine forhold selv om det var mye tåke og våt snø utenfor løypene. Jeg har fått skipakke av mamma, jan tore og Cecilie i bursdags gave. Fyller ikke 30 år før i begynnelsen av april da, men ønsket meg ski, og greit å få brukt de litt før snøen forsvinner.

Mio fikk ski av oss til jul, men ikke brukt de noe særlig. Det var første gang vi var på golfbanen med ordentlige løyper i dag. Han synes det var gøy. Det var nok stas at vi var flere som gikk, ikke bare han som må gå i hagen alene- for det vil han ikke!! he he






Nå er Mio i bursdag til en gutt i barnehagen. Alltid stas med barnebursdager. Fikk rockesveis før han dro, måtte droppe lua da....he he


Håper vi får nettet tilbake snart, ellers får jeg hoppe innom nettet her i ny og ne, Må holde meg oppdatert:-)

Ingen kommentarer: