fredag 9. juli 2010

Trondheim.

Her er noen bilder fra jenteturen til Trondheim. Vi hadde en super tur med shopping, lunching, fotballkamp og besøk hos Stine, Marius og Oliver.


Ikke den mest spennede kampen vi så, men Rosenborg vant 1-0, så det var supert. Spenningen lå i å se på en sikkerhetsvakt som trodde han var stadions viktigste person. Han løp rundt som en annen jojjo og holdt alle tilskuerne under strengt oppsyn....Jeg fikk streng tilsnakk!! Fikk ha med meg speilrefleksen inn på stadion hvis jeg ikke brukte det. viste ikke at det var forbudt, og hadde ingen steder å legge det fra meg, så jeg fikk lov. Men jeg klarte ikke helt å la det ligge, Og da var han på pletten.....ikke så rart det kanskje:-)

Vi sto 1 1/2 time utenfor stadion etter kampen for å vente på spillerne:-) Jeg med kamera dytta Cecilie rundt for å få autografer, og så et bilde. Det ble mange fine bilder, og Cila var storfornøyd..



Ikke alle som synes det var like gøy, men......neida jeg tror de synes det var helt ok.

Middag på Egon etter kampen.

Flere bilder fra besøk hos Stine, og tur fra festningen til byen kommer.

Ingen kommentarer: