søndag 21. november 2010

Helgens sysler

Ja da fikk jeg unna noe av det jeg hadde planlagt for helgen:-) 
Hele Lørdagen tilbragte vi i Oslo med shopping og god mat. Det var en superdeilig dag.
 Takk for en kjempe koselig dag.
 Jeg har trukket om den ene stolen jeg hadde malt fra før. Må nok male et strøk til, men ville bare se hvordan den ble med linstoffet ordentlig festet. Sitteputa er bare å vippe opp og av. Ble ganske fin, men kanskje jeg stryker på et gammeldags merke?
 Jeg strikket en del på fredag kveld, og har fått gjordt ferdig masse i kveld. Jeg har bestilling på 8 av de bakerste pannebåndene (til voksne) Så jeg har 5 igjen. Må kjøpe mer garn i morgen.
 Og jeg har funnet frem 2 gamle vinduer jeg vil fikse opp. Fjernet glasset og skrapte de ute i dag, nå skal de tørke før jeg pusser de litt og maler de.

Helgen går så altfor fort. Ha en kreativ uke alle sammen:-)

Ingen kommentarer: