lørdag 8. januar 2011

Effektiv dag

Det har vært en nokså effektiv dag, for med sånt snøvær ute, så bestemte jeg meg for å holde meg inne.
Jeg fikk en stor bunke med bilder i posten. Litt over 300 bilder, så det var en krevende jobb å få sortert alle i bunker og satt de inn i album etter dato, pluss at jeg måtte bestille ca 150 bilder til som jeg hadde glemt, og de skulle selvfølgelig innimellom, så det lagde litt hodebry.....
 nå venter jeg bare på de 850 bildene jeg bestilte tidligere i uka.....
Jeg hadde somsagt ikke bestilt bilder siden før Jonathan ble født, men nå er jeg ordentlig i rute! Og det er superdeilig, for jeg tar en godel bilder. 
Og jeg har fått ryddet bort julen nå i kveld. Det ble mye luftigere her, men det ble også mørkere når juletre, syvarmet og stjernene i vinduene ble borte. 
Nå venter vi bare på varmere tider....kanskje litt tidlig!

Fortsatt god helg

Ingen kommentarer: