fredag 18. februar 2011

Taco pizza

Jeg og smågutta har kost oss med taco i dag (T.jobber sent)
Jonathan er egentlig ikke så veldig glad i taco, så derfor har jeg begynt å lage taco pizza i samme slengen til han. Jeg tar er tortilla lompe, tar på ketchup, taco krydret kjøttdeig, paprika og ost, Og vips har man en liten pizza i samme slengen som man lager taco.
tipset om sånne enkle små-pizzaer fikk jeg fra Teresa for lenge siden, har bare ikke tenkt på det før å lage en i samme slengen som tacoen. vi har kalt de for Blancaflor-pizza:-)

God helg:-)

2 kommentarer:

Teresa sa...

Hehe..smarte de pizzaene der. :)

Så fint dere har fått det nå. Flinke!

klem, T.

Yvonne sa...

Fint å få en pizza oppkalt etter seg...he he

Jo takk, vi blir veldig fornøyd. Tenker meg at det blir fint på prærien etterhvert også:-)

klem