torsdag 24. januar 2008

GRATULERER:-)

I går var Mariell og Kenneth på ultralyd. De venter barn i juni, og hadde vært på en liten ul sjekk hos fastlege tidligere. Da kunne de ikke se hvilket kjønn det var, bare at den lille krabaten sprella rundt inni der. Så de var ganske spente nå på om de kunne se hva det var. Men tror de ble enda mer overrasket enn forventet....Det var 2 små krabater inni det!!! Tvillinger:-)
Når jeg pratet med de på tlf og fikk vite det måtte jeg gå ut av butikken jeg sto i, ble helt satt ut. kjente at hårene på armene reiste seg, og ikke langt unna jeg begynte å grine. synes det er kjempe gøy og spennende.
Nå gleder vi oss til neste ul om 2 uker, håper de kan se hvilket kjønn de er.
Gratulerer så mye kjære bror og svigerinne!
Vi gleder oss masse:-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Nå er det jeg som nesten får tårer i øynene Yvonne... hehe
Vi får nok litt å henge fingrene i så vi er veldig glade for at vi har mange gode mennesker rundt oss, som bl.a. dere, til å gi oss gode råd og hjelpe oss underveis. Vi er selfølgelig i sjokk, men gleder oss masse vi også :)