torsdag 7. august 2008

Trondheim 2008

Da er jenteturen over og vi har kommet oss trygt hjem. Har hatt en super tur hvor vi har ledd veldig mye:-)
Her er vi på natt toget til Trondheim sent tirsdag kveld. Da vi kom et lite stykke før otta fikk vi beskjed om å pakke sammen sakene, for vi var nødt til å bytte tog på Otta. Det var noe galt på linja lenger fremme. Vi måtte ta buss i 1 1/2 time til jerkin hvor et nytt tog ventet på oss. Det her var midt på natta og jeg hadde sovnet godt, så det var ikke så godt å bli vekket da, men men vi hadde morsomt fordet vi.
Fremme på Trondheim togstasjon ved 7 tiden på morningen. Vi spiste frokost på en caf'e
på stasjonen.
Etter å ha vært innom hotellet med bagasjen gikk vi opp til Lerkendal. Det var åpent inn på stadion så vi fikk tatt noen bilder.
Så var det klart for shopping!! RBK shop på Lerkendal var kjempestor og hadde mye fint. Vi fikk handlet litt, men Cila handla klart mest....he he hun brukte opp alle sommerpengene:-)
Måtte bortom Brakka for å titte også.
Tilbake på hotellet. Vi prøvde litt av det nyinnkjøpte, så tok vi oss noen timer på øyet. Veldig godt med litt søvn før vi skulle på kamp.
Kampklare !! Ola (fetter'n til Jan Tore, som gjør seg til litt her) var så snill å få tak i gratis billetter til oss. Kampen begynte veldig bra med 1-0 ledelse, og det holdt ganske lenge, men så fikk Stabekk 2 sjappe mål...kiipt. Men det var veldig stemning der. Gøy!
Etter kampen sto vi 1 time utenfor og fikk autografer og bilder. Cecilie var helt i himmelen som fikk så mange fine bilder med disse gutta. Jeg sto bak ryggen hennes og dyttet henne frem...Og tok bilder.
Cecilie og Rune Jarstein
Cila og Vadim Demidov

Her er favoritten: Per Ciljan Skjelbred. Dette bilde var vært hele ventingen tror jeg...he he
Vi fikk enda flere bilder av Cecilie og spillerne, men orket ikke laste opp alle.
Tilbake på hotellet sent på kvelden hadde personalet satt av kveldsmat til oss. En veldig god baguett og frukt. Et kjempe koselig hotell med veldig hyggelig personal. Bakeriet hotell het det.

I dag har vi tuslet rundt i Trondheim by. Shoppet litt og spist god mat.

Og god øl...
Så var det klart for fly hjem. Et skikkelig tegneserie fly. 50 min så var vi på Gardermoen hvor Jan Tore henta oss. Hjemme lagde Thomas hjemmelaget pizza til oss. Mmmm det var godt. Mio var litt fornærmet over at jeg hadde dratt fra han, men det gikk over fort.
Tusen takk for en koselig og morsom tur mamma og Cecilie. Dette må vi gjøre til en årlig tur:-)

Anonym sa...

Tydelig at dere har hatt en kjempefin tur ja, mange fine bilder. Og Yonne... hvorfor har du ikke lastet opp de bildene av deg sammen med spillerne...hehe

hei hei og velkommen hjem igjen. Så mange fine bilder.Skjønner at dere har hatt en kjempefin tur. Det er nesten så jeg tror gamle tanter også må være med på sånne jenteturer. Litt feil lag dere heier på men ok det får gå når dere har det så gøy. Linn kommer hjem fra Kreta om noen timer så her går turen snart til Gardemoen. Ha en strålende helg ale sammen. klem Tante Berit

Hei igjen !! Ja, vi er klare for ny jentetur til neste år vi :-)
Kan se ut som det er flere som ønsker å være med i det gode selskap. Hyggelig det, her var det stemning i leieren.

Anonym sa...

Hei, så flott at dere hadde en fin tur til byen min ;)
Ble litt misunnelig på bildet av Cecilie og spillerne... de ække så kjipe, men litt for unge for oss kanskje? :0) Kjekkegutter er de i hvertfall.
Håper dere kommer igjen når jeg er hjemme. Klem fra meg!