fredag 23. januar 2009

Sko/Støvler

Hva skal vi ha på beina om dagen?? Ikke så lett når de skifter fra kaldt, til varmt, til sørpete før du vet ordet av det.
Men jeg har funnet den ultimate støvelen. Denne Bogs'n tåler ned til 30 minus og er også beregnet på varmegrader over 15+. Den er virkelig super. Mio er tørr og varm på beina uansett vær. Nå slipper jeg å tenke på hva slags vær det når han skal ut å leke, det blir Bogsene uansett.

Jeg har også Bogs og de er BRA. Jeg har stått i vannet og godt under snøen uten å bli kald i det heletatt. Siden jeg jobber i barnehage er det viktig å ha gode og varme støvler, og sånn er det selvfølgelig for barna også når de skal være ute i noen timer. Er de ikke tørre og varme på beina så trives de ikke ute.


Men for lille Jonathan er det ikke så lett. Bogs'n er ikke i så liten størrelse (tror de begynner på str 25). Jeg har prøvd Ecco gore-tex støvel til han, men de er kalde. Det er det de har fått minus for på tester også. Det er en lett og vanntett støvel, så sikkert veldig god når det ikke er så kaldt, som på høsten eller våren.
Er det noen som har et bra tips om VARME vinterstøvler til små føtter??



4 kommentarer:

Unknown sa...

Enig med deg, disse støvlene er supre :)Du får minne meg på Kamik-skoene i morgen om dere kommer til oss, så Jonathan kan prøve de. Er ganske sikker på at de skal passe han.

Anonym sa...

Ja de må vi få prøve, skal minne deg på det jeg:-) Håper vi er friske nok til å komme. Hadde vært koselig.

Anonym sa...

Hei Yvonne.
Jammen snublet jeg over bloggen din:)
Luke bruker kamik og er veldig fornøyd med de:)
Kjøpte de på www.sportsnett.no til rundt 300,-
Håper alt er bra med dere. Klem fra Tone

Yvonne sa...

Hei. så koseli at du tittet innom her:-) Jeg skal prøve Kamik skoene som broren min har hatt til Michael. Hørt at de er bra, så håper på det.
Alt bare bra her hos oss. Håper vi kan treffes en dag, hadde vært koselig om barna fikk lekt sammen nå når de har blitt "store".
Klem