søndag 25. januar 2009

Supersøndag

Det har vært en kjempefin søndag. Vi skulle egentlig spilt kamp i dag, men pga snøfallet så var det for darlige baneforhold. Istedenfor var vi 5 av jentene som ble med å trente fotball inne på Greverud sammen Jørn og noen kompiser. Det ble en 2 timers intensiv treningsøkt. Veldig bra og gøy trening.Deilig for kroppen. Jeg merker på koppen at jeg er ordentlig igang med treningen igjen. Trener 3 ganger i uken, en av de er styrke, kondisjon og uttøyning. Jeg har mer overskudd og gleder meg til treningene, og ikke minst jeg merker det vekta. Det strammer seg sakte men sikkert opp igjen, og det får meg til å ville trene enda mer. Etter at jeg fikk Jonathan ble det lite trening pga at han ikke ville ha noe annet enn pupp til han var 7 mnd, ikke så lett å stikke fra 2 1/2 time da. Jeg har alltid trent, og har kunnet spise hva jeg ville uten å legge på meg, men når man nærmer seg 30 og har fått 2 barn så funker det ikke sånn lenger, så nå er trening veldig viktig. Jeg skal i form igjen!!!
Men over til søndag igjen...
Vi fikk besøk av pappa'n og søster'n til Thomas i dag. Han hjalp oss å henge opp en lampe over spisestuen som vi fikk av mamma, Jan Tore og Cecilie til jul. Ville ha dimmer på den, så da ble det jobb for elektikeren. Kjempefint ble det. Spisesuen ble så koselig nå. Vi har lyst til å legge panel på veggene og åpne inn til Kjøkkenet når vi skal pusse opp kjøkkenet. Da blir det suprfint tror jeg.


og så var det den drit (sorry språket) spennende hånball kampen på tv mellom Norge og Tyskland. Norge vant til slutt med 1 mål. Jeg elsker sport, ser nesten på alt som er på tv. Storkoser meg foran tv'n hvis det er en fotball eller hånball kamp. Å se på ski/skiskyting på morningene i helgene er også veldig koselig. Tror nok jeg har arvet sporstinnteressen min fra farmor, hun ser alt som er av sport på tv:-)


Ha en forsatt god søndag alle sammen:-)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Så fint det ble med den nye lampen:)
Ligger nok til familien deres å være sporsinterresert... Kenneth var rimelig gira her under hånballkampen... hehe

Anonym sa...

Samme lampe som vi har. hihi.. :) Kjempefin den altså!

Ser veldig koselig ut hos dere.
Ha en fin kveld!
klem

Anonym sa...

Kjemefint

Anonym sa...

Mariell: ja han var vel gira tenker jeg.Men han får holde seg ordentlig på beina så får han spilt litt fotball han også...


theresa: Ja den er veldig fin. Mor har hatt god smak når hun har handla julegave..he he
Det begynner å bli koselig her, men står igjen en del som jeg klør i fingrene etter å få gjort. Kjøkken og bad skulle jeg gjerne hatt nytt...veldig gammelt det som er her, men men får ikke gjort alt på en gang.

anonym: takk takk:-)(bare å legge igjen navn, koselig at folk er innom å kikker:-)