mandag 6. april 2009

Tusen takk


I dag fyller jeg 30 år!! (6 april) I den annledning hadde Thomas ordnet med overrskelsesfest for meg på lørdag. Jeg kom til Grendehuset på Heer, intetanende om hva som skulle skje. Da jeg kom inn der var lokalet fylt med ca 45 venner og familie. Det er helt utrolig hva Thomas og alle andre har ordnet. Ingen hadde forsnakket seg bittelitt engang. Jeg spilte kamp med fotball jentene bare 2 timer før det hele braket løst, og jeg ante ingenting.


Jeg fikk utrolig mange fine gaver. bla: bærbar pc, fotoshop, penger til foto/fotoshop kurs, smykker, lysestaker, gavekort på storsenteret, gavekort på velværesenter, scrappeting, Hudpleie produkter, vin og godis.


Tusen takk alle sammen.




Bilder kommer senere, må bare se igjennom kamera til mamma.

2 kommentarer:

Vampires cave sa...

Gratulerer med dagen i dag! Det var gøy på lørdag ja morsomt å overraske deg asså.
God påske også!!

Tante Berit sa...

Gratulerer så mye med dagen Yvonne. Vi ønsker deg en strålende bursdag og riktig God Påske til dere alle. Bursdagklemmer fra hele Fjerdingby gjengen :-)