fredag 31. juli 2009

Fredag

Gutta er nybadet og koser seg i sofaen med litt snop, selv om det ikke er lørdag. Men det er helg da. Og når gutta er lagt, så koser mor seg også, selv om jeg egentlig ikke burde!!!
Treninga begynner fra uka, og til helgen er det treningshelg, så jeg får trøste kroppen med det!!
Tok 30 min rask shopping før jeg hentet gutta i barnehage i dag. Det ble en ny badevekt, som viser riktig tall, ikke 3 kg under det jeg veier. Den kommer godt til nytte fremover. Thomas har også begynt hardtreninga. Han har trent hver dag denne uka. Kom på noen ekstre kilo på den kroppen i sommer også....he he
Og så ble det en ny kjole. Synes denne olakjolen var fin. Lindex, så prisen var bra også!


+ noe småstæsj....reise shampoo og balsam, som er kjekt å ha i fotball bagen
(vet Silje ikke blir fornøyd med produktvalget, men skal komme innom å kjøpe ordentlig vare til hjemmebruk jeg..he he)


minus de ekstra sommerkiloene, så blir det nok bra. Syntes jeg ser litt stappa ut her men....
God helg alle sammen.

Ingen kommentarer: