lørdag 21. november 2009

Mørk tid

I dag møtte vi Mariell med ungene, camilla med ungene og en venninne på Ullerud barnehage for å leke litt. Møttes kl 15, og det tok ikke lang tid før det var helt mørkt. Men barna koste seg, og det var vel noen av de voksne som syntes det var greit å få litt luft i toppen.....(og det var ikke meg:-)




Pernille med et sørgmodig blikkKinemor leker i sandkassa.


Etter at vi var ferdig med lufteturen, dro vi innom City. Kjøpte lørdagsgodt og garn. Gutta koser seg med barnetv og snop.



Jonathan hjelper mamma å strikke litt:-)

Mio holder seg til godteskåla:-)


Nå når jeg blogger er gutta i seng og jeg koser meg med håndball kamp på tv,( som jeg har tatt opp) og julebrus og snop. Skal strikke noen flere pannebånd kroner også. Håper det blir like fint vær i morgen som det har vært i dag.-) Fortsatt god helg.

1 kommentar:

Unknown sa...

Takk for en fin dag, alltid hyggelig å treffes sånn. Vi kan skravle og slappe av imens ungene leker og koser seg :)
Og ja, jeg innrømmer at jeg var en av de som trengte litt frisk luft i dag... hehe
Jeg har også funnet fram godteskåla og sofakroken :)