torsdag 18. februar 2010


Her blir det sene kvelder for tiden. godt plasert i sofaen, eller i stolen. Tok opp stolen fra kjellerstua i går når jeg hadde syklubb, og tror den blir stående her en stund. Veldig kjekt å ha data'n på et lite bord rett ved høyre hånden...
Det ser ut som det løsner litt for Norge. Har akkurat fått et OL gull til, og nå er det skiskyting gutta som jakter medaljene. Spennede. Må få med meg det meste.

Se hva jeg fikk av min kjære i går. Han har pratet en stund om at han hadde kjøpt en morsdagsgave til meg, men at den ikke skulle komme før på tirsdag. Jeg har ønsket meg et tegnebrett etter at jeg og Mariell begynte på Fotoshop kurs. Det fungerer vist bedre til fotoshop når man skal være nøye enn en mus.
Men Thomas har forsikret meg om at jeg vil bli skuffet hvis jeg tror at det er det. For noen dager siden fortalte han at det var en Grethe Rode bok han hadde bestilt, men at den ikke hadde kommet. var ikke helt sikker på om jeg skulle tro han , men han var ganske overbevisende, så ja vel da. Jeg har ikke spurt noe mer om den gaven etter det. Var liksom ikke så nøye om den var litt forsinket....he he

men i går kom Mariell med gaven (Thomas hadde ikke rukket å hente den)
Hun hadde den med på syklubb, og hadde kjøpt lik til seg selv. Vi fikk prøvd ut littegran, men må nok øve en del, var veldig uvant.

tusen takk kjære:-)

Ingen kommentarer: