søndag 19. september 2010

Dagen i dag

Det har vært en innholdsrik dag. Vi dro på marked på Folkvang i Drøbak. Mio fikk ri på hest, vi tittet på de andre dyra og alt det andre fine som var der. Men etter en time var det nok, for da funket ikke ørene på gutta så godt, og de var sure og grinete (det ble moren også!!)




Vi dro hjem og spiste litt. Jonathan tok seg en blund. Godt det for både han og meg...he he

Imens jeg slappet av litt så trykket jeg meg rundt på finn.no  Og jeg fant jeg fant!!
4 gamle stoler som skulle gis bort, og det viste seg at det var en gammel klassevenninne fra Ski som hadde de. Vi heiv oss i bilen og henta de. Nå skal de pusses opp og trekkes om, så blir de fine på kjøkkenet.





Tror disse blir kjempefine.
Her er det som skal fikses på. stolene skal bort, og bordet skal gjøres om. Males og få nye bein. Vet bare ikke hvordan jeg skal ha, og får tak i. Noen som har noen idee om hvor jeg får tak i løse bein, utenom Ikea?


Når stolene var hentet, så kastet vi oss i bilen igjen og satte kurset til Ås. Kamp for meg, og mormor og Cila kom for å se etter gutta.




Barbro og Noah kom også en tur innom. Vi vant forøvrig 7-0. 
en seriekamp igjen nå, imot Kvik Halden neste søndag, så er serien over. Vi har vunnet serien, men skal spille to kvalik kamper i oktober, så får vi se om vi klarer opprykk:-)

Ha en fin uke alle sammen. Til onsdag kommer far i huset hjem:-)

Ingen kommentarer: