fredag 3. september 2010

skadestue

Gutta mine er uheldige. De har slått seg mye, og i går ble det enda et stygt fall. Vi var i Drøbak og leker med Kenneth og Mariell og ungene. Gutta sykla, spilte litt fotball, og vi gikk tur rundt på skorkeberg. Vi gikk innom en barnehage og lekte litt. Mio løp og sklei på grusen, så faller han med munnen rett i et gjerde. Det blir en stor løs trebit på gjerde, så han har nok truffet med tennene rett i.  Det blir et skikkelig kutt i leppe og noen løse tenner. Huff stakars gutten min. Er så uheldig.

I dag har vi vært hos tannlegen. Heldigvis er det melketenne, så de skal ut. Og det var ingen skade på tennene under.

Mio har fått i seg litt mat. Når vi leverte Jonathan i barehagen, så fikk vi med oss stekt ris, men kylling og grønsaker som en kollega fra Thailand hadde laget til meg.Så det spiste vi når vi kom hjem. Mmmm det var godt. Og vi har spist is og godis. På sykedager spiser vi akkurat det vil vil og vi ser på tegnefilm hele dagen:-)

3 kommentarer:

Tonje sa...

Uff da... Hørte Kim sa han hadde falt, det der så ikke godt ut! Godt å være hjemme og kose seg da, hilse Mio masse fra oss!

Tante Berit sa...

Stakkars lille godgutten. Jeg fikk melding med bilde fra Mette. Det så ikke godt ut. Heldigvis har jeg allerede vært ute og kjøpt fotballkort og de fortjener han virkelig. Hilse så mye. Stor klem fra oss i Fjerdingby

Yvonne sa...

tusen takk begge to. Det var nok ikke godt det her, men han er i mye bedre form nå.

Fotballkortene faller nok veldig godt i smak:-)

Klemmer til alle dere:-)