lørdag 16. oktober 2010

En deilig høstdag

Det har vært en super deilig høst dag. Jeg pleier å få litt abstinenser hvis jeg må være hjemme en hel lørdag, føler liksom at jeg må ett eller annet sted...he he, men i dag har i bare vært hjemme (ja bortsett fra at jeg var hos frisøren kl 09 da. kanskje det var det som gjorde at det gikk bra...) Vi har ryddet i hagen og "garsjen". Kenneth og ungene kom en tur også, så vi grillet noen pølser før vi pakket vekk grillen for i år.Thomas har også tatt årets siste gressklipp, og han kjøpte med seg lyng hjem når han var ute å handlet, så de skal jeg sette i potter i morgen. Det blir koselig.


Godt vi har bålplass, for jeg brenner nesten alt vi skal bli kvitt........



Hadde nok ikke blitt overrasket hvis brannvesenet kom og lurte på hva som skjedde........Godt vi ligger litt sjermet til!

Ingen kommentarer: