lørdag 16. oktober 2010

Noen ganger tar ting litt tid.....

Tenker ofte at DET skal jeg blogge etterpå, og DET skal jeg blogge etterpå.....men så blir det ikke sånn. 
Her er en liten oppdatering:

Mio har begynt på fotball. Første trening var på tirsdag, og det var veldig moro både for Mio og oss.


Huset far fått beslått pipa, og fått stigetrinn og snøfangerer. Det ble veldig fint.



Kvelden i går var bare kos: Strikking, godis, nydelig mat, X-factor og Senkveld. Skikkelig familiekos:-)


Så farget jeg håret! He he ble nok litt smågult, men det går over....


Og i dag har jeg vært hos Barbro og klippet meg kort. Har hatt det sånn før og vært veldig fornøyd. SÅ deilig å få bort det pistrete tynne håret. Nå ser det litt fyldigere ut. 


riktig god helg til dere alle. 
Vi skal nok holde på ute i hagen i dag, og i morgen er det siste avgjørende kvalikk kamp mot Lyn. Det blir spennende. Thomas og gutta skal på middag og kake hos min mamma som har bursdag:-)

2 kommentarer:

Frk.Vatland sa...

HEi Yvonne:) Så fin du ble på håret:)
Koselig at du tittet innom bloggen min:)
Prøver å legge meg til din sånn at jeg kan følge deg videre, men finner ikke den Følge "knappen":0)

HA en fantastisk fin dag:)
HAr kommentert flere steder i bloggen din! klem fra Brit Olaug

Yvonne sa...

Tusen takk:-) Ble veldig fornøyd selv også:-)