søndag 13. februar 2011

søndag-effektiv hjemmedag

Da er vi ferdig med å slipe tømmeret. Alt støvet er vasket bort, lister og gamle ledninger er fjernet. Nå er alt klart til å legge panelplater:-)  Ååå  jeg gleder meg til alt er ferdig og jeg kan inrede NY stue:-) 

Jeg og gutta har vært en times tid ute i kulda også, de måtte luftes litt....he he
 Og jeg har shoppa på finn!
Thomas henter denne slagbenken til meg i morgen. Med noen strøk maling, noen fine puter og kanskje et saueskinn, så blir den nok superfin i spisestua:-)

Helgen går så fort, men det gjør jo uka også, så det er snart helg igjen:-)
Ha en fin uke.-)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Å jeg gleder meg til å se det ferdige resultatet, det blir sikkert kjempefint. Dere har jammen vært flinke og stått på i helgen.

Yvonne sa...

ja dere får komme en tur når vi blir ferdig. Deilig å føle at man har vært effektive.