fredag 4. mars 2011

Fredag



Thomas kom hjem med fastelavensris og en gul rose i dag. Det var veldig koselig:-)
Ellers så er gutta såder i formen. Jonathan er forøvrig ganske fin i formen, men mye snørr og blir veldig trøtt midt på dagen.
Mio har overrasket med å spise MYE i dag. Trodde ikke han skulle få i seg så mye etter en mandel oprasjon, men de sterke smertestillende gjør nok susen. Har faktisk måtte roe han en del ned, så ikke han skal bli for ivrig og sliten.Men dyne og pute i sofaen er godt:-)

Vi ble tante og onkel i går, søster'n til Thomas som fikk sitt første barn:-) En kjempefin liten prins.
Etterpå skal jeg vise dere hva jeg kjøpte i gave til den lille familien (må bare vente til gaven er levert, i tillfelle de er på nett på sykehuset...) Jeg hadde lyst til å kjøpe noe som jeg ville være skikkelig fornøyd med å gi bort, body og sparkebukse får man liksom så mye av. Alle gavene er handlet på Norwegian Outlet, et sted de faktisk har det meste.

Jeg kan faktisk vise bildene nå, for Thomas har kommet frem til sykehuset  (tok litt tid dette innlegget...) Jeg er hjemme med barna som må holdes inne, så jeg får kanskje hilse på den nye prisen i morgen.

 Her er gavene. Boken "pappa kan alt" Den ultimate boken til alle fedre, masse tips og ideer til hva man kan finne på med barna, hvordan fedre kan få flettet håret til lillejenta og leksehjelp med mye fakta:-) Denne anbefaler jeg i gave til en far som har alt.
Det ble også boken "mitt første år" ,  En Bjørn Borg boxer i str 1-2 år, utrolig søt/tøff. Og sist men ikke minst de tøffeste Timberland vinterskoene i str 21. Var ikke de kule? De passer nok supert til neste vinter, og da har han nok lært å gå.
Jeg ble så fornøyd med kjøpet:-)

Ingen kommentarer: