torsdag 24. mars 2011

Vår

Nå har jeg vært skikkelig treg med bloggingen igjen...Beklager:-)  Sikkert vært opptatt med å nyte våren, og se på snøen som smelter mer og mer for hver dag. Det er så deilig. Eller kanskje jeg har vært opptatt med å være forbanna på hunde eierne i Drøbak sentrum....he he  Jeg og barnehagen er i Amta i dag, fordi vi er rimelig lei av all hundebæsjen som flyter rund overalt. Ikke mulig å gå på tur med 20 barn uten å få støvlene fulle av møkk. Jeg brukte ikke alle de "litt på kanten" ordene, men de la vel på litt for å få frem budskapet...

Her er noen av de fine bildene jeg har tatt ute på tur, einer seg vel ikke med bilder av rukene:-)

 Se den fine istappen vi fant på stranda. Ser ut som et spøkelse:-)


Det er så deilig med plussgrader og masse sol. 
Det har kommet frem en del gress rundt huset her også, nå nærmer det seg hus-salg......


1 kommentar:

juli sa...

vil du komentere bloggen vår :-D ?
gjerne følg med :)
nybegynnere) blir kjempe glad <3
btw, du har veldig fin blogg =)
OG VELDIG FINE BILDER !